Bitmap
Gitte er en del af holdet, og vi er glade for at byde hende velkommen i køkkenet på Arena X.
 
Hvorfor søgte du jobbet?
Jeg fulgte forberedelserne til projektet på sidelinjen og gik og tænkte, at det kunne være fedt at være med fra starten. Det er et mega spændende projekt, der er gang i, og så har jeg altid haft en drøm om at arbejde i et efterskolekøkken.
 
Hvad glæder du dig mest til?
Omgangen med de unge mennesker, god smag i maden og at skabe et køkken, hvor der er rart at være. Jeg vil gerne være med til at give de unge en god viden om den gode og sunde mad, som de kan tage med sig videre i livet.
 
Fun facts om Gitte
Jeg går meget op i fodbold (FCM, selvfølgelig) og kan godt en gang imellem råbe lidt af dommerne. Derhjemme kan jeg sætte et efterskoleværelse i stand: male, hænge gardiner op, gøre rent og det hele. Jeg er god til at have mange bolde i luften, men skal indrømme, at jeg nogle gange har brug for hjælp til at gribe dem igen. I mine unge dage spillede jeg badminton på ganske højt plan, og syntes selv, jeg var rimelig god til det.
 
Og en sjov detalje til sidst: Jeg har faktisk lavet mad til Tobias Rahim, Medina, Mads Langer og Rasmus Seebach.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *